ІСУС - НЕМА ІНШОГО ІМЕНІ ПІД НЕБОМ, ЯКИМ МОГЛИ Б МИ СПАСТИСЬ!

ІСУС - ГОСПОДЬ! Він прийшов у світ, щоб заплатити за твої і за мої гріхи, дати нам спасіння і життя вічне. Скоро, дуже скоро Він прийде вдруге, щоб забрати Своїх - тих, хто повірив Йому.

Нема жодної людини, яка б не вірила. Один вірить товаришеві, інший сусідові, тітці, дядькові або тому, що красномовно говорить, а інший - гордо іменує себе атеїстом. Слово атеїст - безбожник, взяте з грецької мови. Я не суджу нікого. Всіх судить Бог. Я всіх вас люблю, тому прагну донести до вашого серця, що Ісус любить вас! Він кличе: прийди такий, який ти є! Не зволікай, бо може бути пізно!

ІСУС ! "І нема ні в кім іншім спасіння. Бо під небом нема іншого Ймення, даного людям, яким би спастися ми мали"
(Дії Св. Апостолів 4:12).



воскресенье, 29 января 2012 г.

ДИТЯЧІ МОЛИТВИ.


ДИТЯЧІ МОЛИТВИ.
        
Заповідь.                                                              
« Любіть ворогів своїх, благословляйте тих,хто вас проклинає, творіть добро тим, хто ненавидить вас, і моліться за тих, хто вас переслідує, щоб вам бути синами Отця вашого, що на небі, що наказує сходити сонцю Своєму над злими і добрими, дощ посилає на  праведних
і неправедних. Отож, будьте досконалі, як Отець ваш Небесний.»( Євангел. від Матвія 5: 44,45,48).
           
                       
МОЛИТВА. 

 Отче Небесний, Отче слави, дай нам Духа премудрості та відкриття,
щоб ми пізнали Тебе. Просвіти очі серця нашого, щоб ми зрозуміли,
до якої надії Ти нас закликаєш. В Ім’я Ісуса просимо і дякуємо за все . Амінь.

МОЛИТВА.                                         

То мій УЧИТЕЛЬ – Дух Христа,
Моя дорога в Небеса.               .
 Мій Утішитель дорогий,
Веди мене, мій Бог Святий,
У ймення Господа Ісуса
До Тебе, Боже, я молюся.

МОЛИТВА.                                                 

Добрий ранок, мій Господь!
І сьогодні Ти приходь,
Будь зі мною цілий день –
Я співатиму пісень
І хвалу Тобі, Спаситель,
Вірний Бог і Викупитель.

МОЛИТВА.

Отче любий мій Небесний,
В день цей сонячний чудесний
Брата я беру – Миколу
І приходжу до Пристолу.

Ти прости нас і помилуй,
Не грішити дай нам сили.
Дар хвали Тобі приносим,
В Ім’я Господа все просим!

 МОЛИТВА.
    Господь Ісус, прости мене. Ввійди в моє серце і лиш Ти стань Господом мого життя, дай мені мудрості, учи, захищай, веди мене в житті. В Ім’я Ісуса Христа прошу і дякую Тобі. Амінь(хай буде так)!
                     
МОЛИТВА.                                                                                                            
Дай нам, Боже, мудрість, сили,
Щоб з Тобою ми ходили
Та не сходили з дороги –
Направляй ти наші ноги!
В Ім’я Господа Ісуса,
Отче любий я молюся!                                                                         

МОЛИТВА.

Ти Господь! І іншого нема!                          
Крім Тебе – більше нема Бога!
Без Тебе горе, біль і  тьма!
Без  Тебе – в пекло всім дорога.

Дай серце мудре, Боже, нам
Всім: мені і мамі й тату.
Щоб нам не бути, Боже, там!
Хай зло минає нашу хату!

Нехай  любов Твоя і мир 
В серцях назавжди зацарює!
В Ім’я Ісуса  прошу я!
Ісус – Господь! Мене Він чує.

МОЛИТВА.

Творець, Всевишній Бог і Цар,                 
Тобі несу хвалу я в дар!      
Усе на світі Ти створив
І нам Свою любов відкрив

В Ісусі Господі Христі,      
Щоб ми були з Тобою всі!             
Як, від початку Сам хотів,               
Ти на хресті за нас висів!               
                                                                             
Без краю, меж Твоя любов!           
Безцінний скарб – Ісуса Кров!      
Приймаю дар, Господь Ісус,                                 
Будь в серці Цар, Тобі молюсь


МОЛИТВА ПОДЯКИ.

 Добрий ранок, любий Отче!
Я встаю мерщій, охоче.
День новий мені даруєш
І зі мною скрізь мандруєш.

А з Тобою я радію.
Мудрість Ти даєш, – все вмію,                                         
Сонце лагідне і квіти,                                
Щоб рости нам і радіти.                                                                                      .
                                  
Сили дай мені мій, Боже,                          
Щоб робити все, що гоже,                                                                        
Говорити любе Богу                                           
І з Тобою йти в дорогу.                        

Дяку я Тобі складаю,                                                         
Все Тобою – добре знаю!                           
Я Ісуса величаю!                                        
Мій Господь, Тебе кохаю!  

Комментариев нет:

Отправить комментарий